رزمی(حامدرحیمی پنجکی) رزمی(حامدرحیمی پنجکی) .

رزمی(حامدرحیمی پنجکی)

حامدرحیمی پنجکی(مزایای رزم)

هنرهای رزمی چیزی فراتر از دفاع شخصی و تناسب اندام را برای ما فراهم می کنند، آنها راه و رسم زندگی را نیز به ما می آموزند. اینکه شما تازه کار هستید یا خیلی وقت است مشغول به فعالیت هستید فرقی نمی کند، در هر شرایطی می توان از آن درس های زندگی را آموخت.

 


یادگیری هنرهای رزمی نه تنها شما را به یک رقیب بهتر تبدیل می کند بلکه می توانید تجربه های زیادی نیز از آن یاد گرفته و برای رسیدن به موفقیت از آنها استفاده کنید. در ادامه این مقاله از سایت ژیار آنلاین قصد داریم به برسی نکاتی بپردازیم که شما در هنرهای رزمی یاد گرفته و می توانید از آنها در زندگی واقعی خود نیز استفاده کنید.

 


سرمایه گذاری در تکنیک

بروس لی می گوید: " من از مردی که هزار ضربه را یک بار تمرین کرده نمی ترسم، ولی از کسی که یک ضربه را هزار بار تمرین کرده باشد می ترسم". باهوشی و تکنیک می توانند شما را در دنیای بی رحم بیشتر بار بیاورند. اگر می خواهید در مورد هر چیزی اطلاعاتی کسب کرده و آن را یاد بگیرید به مطالعه و تحقیق بپردازید.


کنار زدن محدودیت های خود

بدن شما می تواند طولانی تر و بیشتر از آنکه در ذهن تان می گنجد انعطاف پذیر بوده و قوی باشد. مبارزات فیزیکی می توانند بیشتر از هر چیزی با روان شما در ارتباط باشند. سعی کنید تا محدودیت های خود را تشخیص داده و برای رفع آنها تلاش کنید.


یادگیری از دیگران

هر کسی که می بینید ممکن است توانایی و قابلیت هایی داشته باشد که برای شما جدید باشند. شما می توانید از کسانی که زندگی خود را صرف انجام آن کار خاص کرده اند چیزهای جدید یاد بگیرید. همچنین شما می توانید به نقاط قوت و تکنیک های دیگران نگاه کرده و چیزهای جدیدی از آنها یاد گرفته و وضعیت خود را بهبود دهید. مهم نیست که شما در چیزی چقدر خوب هستید، همیشه جایی برای یادگیری وجود دارد که می توان آن را از دیگران آموخت.


رسیدگی به بدن

شاید شما هم به بدنی با عضلات ورزیده، دو سر بازوی قوی و عضلات 6 تکه شکم علاقه مند باشید. با این حال، هنرهای رزمی نیازمند هوشیاری ذهنی، استقامت و تغذیه صحیح می باشد که با استفاده از آنها می توانید توانایی های بدن خود را توسعه داده و به سطح مورد نظر برسید.


هزینه های فیزیکی برای موفقیت

هر آنچه که شما در زندگی تان می خواهید باید برای رسیدن به آن هزینه ای بدهید. هنرهای رزمی نیز با درگیری فیزیکی قوی تر خواهند شد. ممکن است که پس از چند روز از ورزش عضلات تان تنگ شده و یا اینکه احساس درد کنید. ممکن است چند بار مصدوم شوید. به همان اندازه که مایل هستید چیزی را بدست آورید باید برای آن تلاش کرده و هزینه های مربوط به آن را بپردازید.


تعیین ماندن

اینکه اهداف خود را تعیین و برای رسیدن به انها تلاش کنید بسیار مهم است. راهی که در پیش دارید همیشه آسان نیست. اما زمانی که با مشکلات مواجه هستید باید در برابر آنها مقاومت کردن و خود را با شرایط پیش آمده سازگار کنید. هنرهای رزمی می توانند به شما ویژگی هایی بدهند که شما را تبدیل به یک رهبر خوب کنند.

هنرهای رزمی پایه ای بزرگ برای موفقیت ارائه می دهند. شما در باشگاه درس های زندگی را نیز خواهید آموخت. آیا شما می توانید تغییراتی که هنرهای رزمی در زندگی تان ایجاد کرده اند را ببینید.



برچسب: ،
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۱ خرداد ۱۴۰۰ساعت: ۰۲:۲۸:۲۱ توسط:رزم موضوع: نظرات (0)