رزمی(حامدرحیمی پنجکی) رزمی(حامدرحیمی پنجکی) .

رزمی(حامدرحیمی پنجکی)

حامدرحیمی پنجکی( بازده رزم)

فقط داشتن نظم و انضباط برای اهداف کوتاه مدت اغلب منجر به از دست دادن منافع بلند مدت نیز می شود. اشتباه بسیاری از ما این است که فقط به فکر منافع کوتاه مدت (ارضای سریع) هستیم  که اغلب منجر به درد بلند مدت خواهد شد."

 


تمرین هنرهای رزمی باعث بهبود کیفیت زندگی، بدون توجه به سن و سطح مهارت هایتان می شود. تمرینات یاد گرفته شده به راحتی می توانند در خارج از باشگاه نیز تمرین و بکار گرفته شوند. داشتن تعهد دراز مدت در تمرینات هنرهای رزمی نه تنها به آن نظم و انضباط می دهد و سلامت جسمی را افزایش می دهد بلکه باعث افزایش استقامت و سر سختی نیز می شود.

 


مزایای بهبود استقامت

بهبود استقامت و پایداری یکی از مزایای بزرگی می باشد که در هنرهای رزمی می توانید به آن دست پیدا کنید. شما می توانید به راحتی هر روال فیزیکی سخت و بدون تنفس و خسته کننده را به راحتی انجام دهید. افزایش فعالیت بدنی از طریق هنرهای رزمی راهی سالم برای لاغر شدن است و می توانید کالری های اضافی را بسوزانید. همچنین مطالعات انجام شده نشان داده اند که با افزایش فعالیت بدنی عملکرد شناختی نیز بهبود می یابد.


حالت بهبود یافته

آیا تاکنون متوجه شده اید که از یک تمرین سخت بدن تان بیشتر احساس راحتی کند؟ در حالیکه دستیابی به اهداف فیزیکی در طول تمرین می تواند برای شما یک چالش باشد اما پس از انجام آن بدن تان احساس بهتری خواهد داشت. بدن شما پس از یک تمرین سخت شروع به ترشح آندروفین می کند که می تواند به عنوان یک مسکن و همچنین بهبود خلق و خوی شما بکار بیاید.
تمرینات بلند مدت هنرهای رزمی و قلبی عروقی راهی طبیعی برای مبارزه با افسردگی در زمستان بوده و به عنوان یک تقویت کننده خلق و خو بدون استفاده از مواد مخدر مفید می باشد.


بهبود وضعیت قلبی عروقی خود

اگر شما برای بهبود در استقامت و پایداری خود جدی هستید انجام تمرینات قلبی و عروقی در خارج از باشگاه می تواند کمک خوبی به شما بکند. دویدن، دوچرخه سواری و دیگر تمرینات قلبی عروقی برای شما همزمان با انجام تمرینات رزمی باعث می شود که در بلند مدت هم پیشرفت کنید. شما می توانید سلامت قلب خود را بهبود بخشیده و تاثیر مثبت آن را در ورزش و دیگر امور  زندگی مشاهده کنید.
با توجه به نکاتی که در این مقاله به آن اشاره کردیم در کل می توان گفت که داشتن اهداف بلند مدت و پایبندی به آن ها می تواند کمک خوبی برای شما جهت رسیدن به اهداف تان باشد. البته شما می توانید اهدف بلند مدت را به چند هدف کوتاه مدت تقسیم کنید تا بتوانید انگیزه تان را حفظ کرده و آن را از دست ندهید.
 



برچسب: ،
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۱ خرداد ۱۴۰۰ساعت: ۰۲:۲۸:۲۰ توسط:رزم موضوع: نظرات (0)