رزمی(حامدرحیمی پنجکی) رزمی(حامدرحیمی پنجکی) .

رزمی(حامدرحیمی پنجکی)

حامدرحیمی پنجکی

تاریخچه ورزش

تمدّن ها در ورزش سرتاسر تاریخ، توانستند یک معامله بزرگ که تغییر اجتماع و ماهیت در ورزش است را اموزش بدهند. آنها چیزهای بسیار جدیدی از هنر را در فرانسه، آفریقا و استرالیا ی ما قبل مورخه که مدرک آن در مراسمات رسمی تهیه گردید را کشف کنند.

 

این کسب مهارت ها وابسته به سفارش مردم است که برای پیدا کردن معانی فعالیت ها در ورزش بصورت یک مروارید گرانبها می درخشد. به عنوان مثال ورزش ژیمناستیک در بین چینی ها سابقه ی زیادی دارد.

 

ورزش های دیگر شامل:پرتاب نیزه، پرتاب دیسک و پرش بلند و کشتی است. رسوم سنت گرایی ورزش باستانی ایرانی، هنر زورخانه ای بود که اینک با این شیوه تماس اندکی دارند. در بین دیگر ورزش های ایرانی چوگان و پرتاب نیزه هم وجود داشت. دسترسی به ورزش های عمومی با تأسیس یونان قدیم، ایجاد گردید. کشتی، دومیدانی، بوکس، پرتاب نیزه، پرتاب دیسک و مسابقه ارابه سواری هم در آن هنگام مرسوم بود.

 

بازی های المپیک هر چهار سال یک بار در دهکده های کوچک مانند یونان باستانبرگزار میشد و مردم سرتاسر دنیا به این المپیک ها فرا خوانده می شدند.

 

وجود ورزش های منظم برای موجودات زنده براساس المپیک قرن قدیمی و قرن حاضر است. فعال شدن موجودات برای تنظیم غذا و خوراک خویش باعث منظم انجام گرفتن فعالیت ها برای لذت بیش تر مسابقه ها و فعالیت هایی مانند ماهیگیری و باغبانی است. انقلاب صنعتی باعث زیاد شدن الودگی و فرصت نداشتن تماشاگر ورزشی برای دسترسی و تمایل به بازی های جهانی شده است. محبوبیت و تمایل داشتن مثل ماشین افزایش گر، باعث پیشرفت های حرفه ای رایج ورزشی میشود .



برچسب: ،
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۱ خرداد ۱۴۰۰ساعت: ۰۲:۲۸:۱۲ توسط:رزم موضوع: نظرات (0)